Drakensang Wiki
Advertisement

Opis[]

Nasreddin

Nasreddin to towarzysz z Drakensang TDE możliwy do zdobycia po skończeniu lokacji krwawe góry za 200 Dukatów. Według opisów graczy na forum zacytuje ,,Po zadaniu z Laurelinem w Ferdok dostajemy drewno tykowe oraz instrukcję do wykonania Długiego łuku tykowego 1K+9. Powiem tyle: REWELACJA!!! Normalny strzał odejmuje 15 hp!!! Jak najbardziej polecam! Nasreddin z tym łukiem po prostu wymiata i każdego kładzie''.

Historia[]

Nasreddin ben Rhuban pochodzi z plemienia Beni Khibera. Plemię to opanowało sztukę wojenną jak nikt inny w Beni Shadif. Nassredin żył kiedyś w palącym żarze pustyni Khom, gdzie zgłębił śmiercionośne tajemnice sztyletu i łuku.

Dumni Novadi rzadko kiedy zapuszczają się poza granice pustyni. Nasreddin poczuł jednak zew nieznanego i ruszył za kuszącym pobrzękiwaniem dukatów. Przemierzał parne bagna jaszczuroludzi na południu, wyspę parszywych koniożerców, Maluków i Środkowe Królestwo napotykając po drodze panów, którzy byli w stanie szczodrze zapłacić za jego usługi.

Ciekawostki[]

ekwipunek nassredina można odtworzyć w drakensang TRoT gdzie tylko tunika wymienia się na demoniczną zbroje a wafik jest niewiadomym itemem .

Advertisement